Otrzymałeś produkt wadliwy bądź uszkodzony? Nie zwlekaj! Masz prawo do reklamacji!

 

Poinformuj nas o stwierdzeniu wady produktu ( wyślij stosowne oświadczenie pocztą tradycyjną na adres P.H.U. OBUWIANKA MARIUSZ OLEJNIK Wierzbie 131 46-320 Praszka bądź pocztą elektroniczną na adres sklep@obuwianka.pl). Następnie odeślij produkt wraz z wypełnionym i podpisanym protokołem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres P.H.U. OBUWIANKA MARIUSZ OLEJNIK Wierzbie 131 46-320 Praszka. Wzór formularza reklamacyjnego możesz pobrać tutaj. Wskaż dokładnie powód reklamacji i żądanie z nim związane.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Uznanie reklamacji będzie skutkowało naprawą uszkodzeń bądź wymianą wadliwego produktu na produkt pełnowartościowy. W sytuacji braku produktu na wymianę, zwrócona zostanie należność na rachunek bankowy, z którego dokonana została zapłata za zamówienie.

Ważne! Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste. Przesyłkę należy zapakować i zabezpieczyć tak, aby nie została uszkodzona podczas transportu.

Reklamacji nie podlega:

- obuwie z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu

- naturalne zużycie się obuwia oraz fleków

- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne ( obicia, otarcia, niewłaściwe dopasowanie do stopy)

- obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych ( zamków, zdobin, ozdób, guzików)

- odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub przemoczenia

- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce

- wady powstałe na skutek czyszczenia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi

- wygoda obuwia.

Formularz Reklamacyjny